FAQ

Veelgestelde vragen 

1. Boekingsprocedure  

Hoe kan ik de beschikbaarheid kennen?

Vul het boekingsformulier en selecteer "Controleer beschikbaarheid".

U kunt ons ook bellen voor een onmiddellijke reactie (+32 2/522 79 35)

Hoe kan ik reserveren?

Er zijn vijf mogelijkheden:

  1.  Vul in boekingsformulier online (dit is het eenvoudigste) of stuur ons een email.
    Neem contact met ons op via ons formulier.
  2. Print het ingevulde formulier en stuur ons een fax (+32 2/524 61 43).
  3. Neem contact met ons via e-mail.
  4. Bel ons op het nummer +32 2/522 79 35. In dit geval een schriftelijke bevestiging zal op dezelfde dag moeten worden ontvangen.
  5. Via uw reisagent (We zijn verbonden met alle internationale boekingssystemen).

Moet ik mijn creditcardnummer geven?

Om uw reservering te kunnen garanderen, uw credit card nummer en vervaldatum zijn noodzakelijk. U kunt ze ons per fax of e-mail communiceren.

Krijg ik een schriftelijke bevestiging ?

Ja, we beantwoorden alle aanvragen. In eerste instantie zult u een automatische e-mail bevestiging van uw bericht ontvangen. Dan, binnen 24 uur, krijgt u een reactie van ons (vaak dezelfde dag).

Krijgt ik een reserveringsnummer ?

Ja. En de bevestiging bevat alle informatie van uw reservering. U kunt het afdrukken en meenemen voor uw reis.

Hoe kan ik een bevestigde reservering wijzigen?

Het is heel simpel: u sluit gewoon aan op de website waar u de reservering heeft gemaakt en u kunt wijzigingen aanbrengen. Anders kunt u ons laten weten de verandering die u aan uw reservering wilt brengen. Indien mogelijk, zullen we de verandering herbevestigen.

Lees ook onze annuleringsvoorwaarden voor mogelijke wijzigingen binnen 48 uur voor aankomst.

2. Betaling 

Zal mijn creditcard worden gedebiteerd voor mijn aankomst in het hotel?

Nee, maak u daarover geen zorgen. Het zal niet worden gebruikt voor de dag van aankomst (check-in) want u kunt betalen per creditcard of contant. Het kan alleen gedebiteerd worden als uw reservering niet is geannuleerd, zoals vermeld in de annuleringsvoorwaarden.

Wat zijn de mogelijke wijzen van betaling?

Zelfs als u uw reservering garanderen met een creditcard, kunt u uw hotelrekening betalen via een ander betaalmiddel geaccepteerd door het hotel : naar keuze  contant (euro) of creditcard.

Travellers Cheques en Euro Cheques worden niet geaccepteerd. Wisselgeld is altijd in euro gegeven.

Welke carten worden geaccepteerd?

Wij accepteren American Express - Diners Club - VISA - Eurocard / Mastercard

Ik wens dat de naam van mijn bedrijf op de factuur verschijnt.

Dat is well mogelijk, maar dient op het moment van "check-in" of bij de boeking aangevraagd worden.

Ik heb twee aparte facturen nodig (voor mijn verblijf en voor mijn telefoonrekening).

Het is natuurlijk mogelijk als u het vraagt voordat wij uw factuur drukken wanneer u dient uw sleutel in voor het vertrek.

3. Annuleringsvoorwaarden

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden? 

Een reservering moet minimaal 24 uur (een dag) voor de aankomst geannuleerd worden. Zonder annulering ("no-show") of bij te late annulering, behoudt het hotel zich het recht om de creditcard van de klant te debiteren ten hoogte van de prijs van de eerste nacht. Annuleringen moeten schriftelijk (e-mail, fax, brief) ingediend worden.

4. Tarieven 

Zijn prijzen per kamer of per persoon?

Alle prijzen zijn PER KAMER PER NACHT - tenzij anders vermeld.

Ben ik zeker van het weekendtarief te profiteren?

Deze tarieven zijn van toepassing op basis van beschikbaarheid. Als het hotel bijna vol is, behouden wij ons het recht om de laagste tarieven niet meer aan te bieden. Daarom raden wij u aan uw reservering zo snel mogelijk te maken. Wij bieden de beste beschikbaar tarieven op het moment van uw aanvraag.

Zijn service en belastingen inbegrepen?

Nee. Alle prijzen zijn voor de kamer per nacht en zijn exclusief belastingen en ontbijt (tenzij anders vermeld).

Een citytax van € 3 per nacht per kamer wordt aan de kamerprijs toegevoegd. Het ontbijt kost 5 € per persoon en registratie voor ontbijt dient aan de receptie ten minste een dag vóór gevraagd worden.

Ik ben van plan om regelmatig naar Brussel. Kan ik korting krijgen?

Als dit het geval is, laat uw visitekaartje bij de receptie van het hotel, zodat ons sales team een formule aangepast aan uw volgende verblijven bij ons kan bieden. Meestal is dat de moeite waarde vanaf 50 nachten per jaar.

5. Vertrouwelijkheid

Bewaren jullie mijn creditcard nummer na mijn vertrek ?

Nee. Om deze reden zal deze informatie later voor elke nieuwe reservering weer gevraagd worden. 

Worden mijn persoonlijke gegevens aan een derde persoon of organisatie  overgedragen?

Nee. Alleen de boeking service en de boekhouding in staat zijn om u later te contacteren indien nodig. Wij verbinden ons ertoe geen informatie over u te verstrekken.

6. Diversen 

Kan men vóór de middag aankomen? 

In het geval dat u wenst in bezit van uw kamer voor de middag te komen, is het best om het te melden op het moment van boeking. Hoe dan ook, afhankelijk van  beschikbaarheid, wij zullen ons best proberen om u tevreden te stellen. 

Is het mogelijk om bagage in het hotel achter te laten? 

Het hotel biedt haar gasten een open en onbeheerde bagagerie voor de dagen van vertrek en aankomst. Bagage-opslag is onder de verantwoordelijkheid van de gebruikers. Het hotel is niet aansprakelijk voor diefstal, verlies of beschadiging van bagage opgeslagen in de publieke ruimtes van het hotel. Dieren, brandbare en gevaarlijke voorwerpen worden niet in de opslagruimte aanvaard. Het hotel behoudt zich het recht om voor veiligheidsredenen een object in de bagagerie niet toe te laten. De bagage van personen die niet in het hotel verblijven worden niet in de opslagruimte aanvaard. 

Heeft het hotel WiFi? 

Ja, wij geven u de login en het paswoord bij aankomst. Het is gratis!

Voor verdere vragen neem contact met ons op of stuur een e-mail zodat wij uw aanvraag kunnen bekijken en positief reageren indien mogelijk.